بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۶۲
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در حاشیه اولین نمایشگاه کار استان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳، فضای اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در حال حاضر باتوجه‌به فضایی که در استان وجود دارد و رشدی که صنعت کرده است؛ فضای اشتغال مناسبی محیا شده است.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

 امسال در استان فضای اشتغال مناسبی محیا شده است.

 به گزارش بازار کار قزوین، اولین نمایشگاه کار قزوین برگزار شد. این نمایشگاه توسط عین‌الله کشاورز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، افتتاح شد.

 عین‌الله کشاورز در حین بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: فضای تعاملی بسیار خوبی ایجاد شده. طبق آمار فقط در روز اول ۵۰۰ درخواست شغلی ارسال شده که این خبر خیلی خوبی است و امیدوارم شرکت‌ها تعامل نمایند تا فضای همکاری خوبی شکل گیرد.

 امسال در استان فضای اشتغال مناسبی محیا شده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳، سال پیش رو، فضای اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بخش اول اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بحث بعدی افزایش نرخ مشارکت اقتصادی است؛ لذا به برگزاری این نمایشگاه کار و سایر رویدادهای اشتغال محور، نیاز داریم. بنا داریم  تا پایان سال رویدادهای اشتغال محور  ازاین‌دست را به روش‌های متنوع و نوآورانه دیگر، برگزار نماییم.

 وی ضمن تشکر از مجموعه کارجو+ که در برگزاری این نمایشگاه تخصصی کمک کردند عنوان کرد: حتماً از مجموعه کارجو+ هم که مجری برگزاری این نمایشگاه بوده‌اند؛ در برگزاری رویدادهای اشتغال محور، کمک خواهیم گرفت.

 عین‌الله کشاورز در پایان افزود: ذهنیتی در بین شهروندان ایجاد شده است که پیداکردن شغل کار پیچیده‌ای است، اما در حال حاضر با فضایی که در استان وجود دارد و رشدی که صنعت داشته است، فضای اشتغال مناسبی محیا شده است.

ارسال نظرات